Last days in Dubbo - Reisverslag uit Dubbo, Australië van Floor Keijsper - WaarBenJij.nu Last days in Dubbo - Reisverslag uit Dubbo, Australië van Floor Keijsper - WaarBenJij.nu

Last days in Dubbo

Door: Floor Keijsper

Blijf op de hoogte en volg Floor

17 Februari 2014 | Australië, Dubbo

Hi everyone!!

Maar weer even een update van mijn leventje in Australië. Zit hier nu ruim 2 maanden, maar het voelt echt al veel langer. Dus dat zit allemaal wel goed. Alleen de plaats begint me langzamerhand een beetje tegen te staan. Zoals jullie weten ben ik nu in het waanzinnige Dubbo volop aan het genieten van het mais. Ik was er zelfs zo vol van dat ik de herinnering graag mee naar huis nam in de vorm van een flinke huiduitslag. Gelukkig is dat inmiddels ook weer afgezakt en hoef ik nog maar een week te werken voor ik doorga met de volgende plannen, namelijk Nieuw Zeeland!! Eerlijk is eerlijk het hostel is wel erg gezellig, heb onwijs leuke mensen ontmoet! Maar het mais zou ik graag even na 7 weken achter me laten..

Zondag de 24e vertrekken Tanja en ik dus naar Sydney om de volgende dag naar NZ te vliegen. Daar mogen we een nachtje slapen bij Allison, een nicht van mijn buurvrouw, super leuk! En dan vliegen we weer door naar Queenstown, helemaal onder op het Zuidereiland. Hier gaan we even wat schade inhalen van de saaie weken om vervolgens met de camper 4 weken te touren. Zo kunnen we optimaal genieten van het Zuidereiland en de tijd nemen voor al het moois. Helaas moeten we ons wel even instellen op andere temperaturen, gemiddeld rond de 22 graden en s'nachts rond de 9?! Dat betekent koukleumen in de camper, de dikke trui is al aangeschaft!
We hebben een hele handige app gevonden met alle informatie van het eiland met alle behorende activiteiten, super handig! En het ene lijkt ons nog leuker, mooier, gaver dan het andere. Dus bereid jullie voor op een flink verslag met genoeg foto's haha.

En dan nog even een nieuwtje waar velen van jullie misschien op wachten...
Het heeft even geduurd, maar ik kom gewoon in juni naar huis, dus geen paniek! ;)
Ik heb besloten om te gaan starten met de docentenopleiding om mijn kans op een baan te kunnen vergroten en die start in september.

Zoals jullie merken zit ik al helemaal met mijn hoofd in Nieuw Zeeland, maar morgen worden we gewoon weer even om 6 uur opgepikt. Dus voor nu welterusten en tot het volgende verslag!

Veel liefs xxx

  • 17 Februari 2014 - 09:56

    Erna Kooijman:

    Geweldig hoor!!!! Lekker ff genieten in Nieuw Zeeland. Neem ff een kangoeroe voor me mee, lijkt me zoooo leuk.

    Geniet maar lekker.

    Groetjes Erna

  • 17 Februari 2014 - 11:32

    Laura:

    Heerlijk op naar NZ! Genietenn!
    Fijn om je in juni weer te zien mop! xxx

  • 17 Februari 2014 - 12:25

    Emmeline:

    Jaa je komt terug!! Hihi
    Sam kan niet wachten je te zien;)
    Geniet lekker moppie!
    Love!

  • 17 Februari 2014 - 16:01

    Maaike:

    Wauw Floor, wat gaat het snel hè?
    Veel plezier in NZ. En wat ben ik trots op jou:
    De docentenopleiding! Stoer dat je dat gaat doen.

    Kus Maaike

  • 17 Februari 2014 - 20:18

    Renee:

    Stiekem toch wel blij om te horen dat je in juni terug komt hoor ;)
    Heel veel plezier in NZ!!! Wij kunnen niet wachten op de foto's
    Liefs en dikke kus

  • 17 Februari 2014 - 23:57

    Bianca Zafarana:

    Wat fijn zeg dat je zo geniet, ben benieuwd naar de fotos in nieuw zeeland en wat gaaf dat je in juniweer terugkomt, dat is een fantastisch verjaardagscadeau voor je moeder, aar eerst ga je nog lekker genieten en ons vermaken met nog vele reisverslagen en mooie fotos. Kiss en nog veel plezier.


  • 18 Februari 2014 - 07:32

    Floor Keijsper:

    Bedankt voor jullie reacties, super leuk! Blijkt toch maar weer dat ik de juiste beslissing heb genomen en met liefde wordt ontvangen ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Dubbo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Perth and the great Eastcoast

01 Mei 2014

Living the farmerslife at Goulburn

31 Maart 2014

Nieuw Zeeland

17 Februari 2014

Last days in Dubbo

17 Januari 2014

Working at the cornfields
Floor

Actief sinds 07 Dec. 2013
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 8129

Voorgaande reizen:

07 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: