Australians first impressions - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Keijsper - WaarBenJij.nu Australians first impressions - Reisverslag uit Sydney, Australië van Floor Keijsper - WaarBenJij.nu

Australians first impressions

Door: Floor keijsper

Blijf op de hoogte en volg Floor

07 December 2013 | Australië, Sydney


Hi mates how Ya doing?!

Het heeft even op zich laten wachten en een aantal van jullie heb ik tussendoor al even gesproken, maar ik lieg niet als ik zeg dat de tijd voorbij vliegt! Moet zelf ook echt even stilstaan om te beseffen dat ik dan toch echt down under ben in het overweldigende sydney!
Maar goed dat praatje kennen we nu wel, nu de echte verhalen.

Afscheid van Schiphol vond ik super! Zo leuk dat jullie er waren en zoveel moeite hebben gedaan. Geeft me echt een goed gevoel! Gelukkig stond ik niet alleen met tranen in me ogen bij de douane dus dat legt natuurlijk gelijk contact. Vervolgens stond de hele groep elkaar daar op te wachten en een voorstelronde te doen dus het gevoel was gelijk goed. En eigenlijk is het alleen maar beter geworden, echt een onwijs leuke groep! Dus dat zal nog raar zijn als onze wegen scheiden, wil er nog even niet aan denken.

De heenreis ging voorspoedig, eerste vlucht geen slaap gevat dus zag tegen de 2e op ook al was die maar 3,5 uur. Maar die heb ik gelukkig slapend meegemaakt. Heerlijk aangekomen in Taiwan om daar de nodige slaap in te halen en dat lukte aardig. Alleen naar het vliegveld nam de chauffeur zijn spiegels en dode hoek niet goed in de gaten... (Net geen boemgeval) We zijn heelhuids in aussie aangekomen don't worry!
En dan denk je dat je even kan bijkomen van je reis maar niets is minder waar.. Gelijk naar de welbekende Oprah house geweest en een stuk door het prachtige park gelopen. Hier lopen abnormaal veel mensen hard dus dat ga ik ook zeker nog doen! Vervolgens papieren in orde gemaakt in hostel en ingecheckt, gezellig met 6 meiden op een kamer die net zo groot is als een gemiddelde slaapkamer dus dat is natuurlijk helemaal top! De badkamerdeur kan amper open of mijn bed staat in de weg, maar hè voor hostelbegrippen zit ik in een luxe 4 sterren dus wat zeur ik nou.. Anyway bbq mag natuurlijk niet ontbreken en wat ben ik blij dat ik warme kleding mee had want dat viel toch even tegen, aardig wat wind! Maar wederom niet zeuren vergeleken met jullie code rood! Maar we zitten in manly beach en strand is ook echt dichtbij dus je snapt dat de wind goed voelbaar is. Savonds nog even een biertje (colaatje klinkt zo saai) gedaan in een kroeg waar je dus gewoon deels in de buitenlucht staat en waar gewoon een tafeltennistoernooi plaats vind, erg leuk en gezellig maar bedje roept.
Ochtend erna ging de wekker namelijk om half 7, gauw ontbijten met peanut butter and jelly en met de Ferry naar het centrum voor de nodige bankzaken. Vervolgens naar auto's gekeken en erg grappig hoe er dan in ene plannen ontstaan voor de verdere reis. Dat is Natuurlijk al gesprek van de dag maar niemand die het zeker weet, maar vanaf maandag is het wel handig te weten waar je gaat crashen. Mijn plan is nu om samen met 6 mensen een camper te huren en naar Melbourne rijden en hopelijk een deel van de Great ocean road te zien. Om vervolgens voor de feestdagen weer terug in Sydney te zijn en daar een knallend einde tegemoet te gaan! Wat daarna gaat komen is nog een ver van mijn bed show, maar ik denk dat werken wel handig is na de nodige uitgaven..
Voor nu nog even de blue mountains een bezoekje brengen, feesten met de hostelbeesten, bruin worden op manly beach, en nog meer van die nare dingen.

See Ya later!

XXX

  • 07 December 2013 - 13:11

    Emmeline:

    Jeetje wat naar;) geniet mop!

  • 07 December 2013 - 13:41

    Papa En Mar:

    Ach,dat jij dat nou moet meemaken,ha ha!!
    Have fun!! Xjes

  • 07 December 2013 - 22:09

    Carin :

    hoi floor
    nu al leuk om je eerste dagen te lezen en een beetje mee te beleven
    ga zo door en geniet
    groetjes carin

  • 08 December 2013 - 11:05

    Dita&Cees:

    hoi, kanjer

    Wat gaaf met de camper top. De temperatuur loopt ook lekker op.
    Ik meen 24 graden te hebben gezien. Geniet, geniet, geniet dikke x

  • 10 December 2013 - 09:02

    Erna Kooijman:

    Hoi Floor
    Ik geloof dat je het wel naar je zin hebt daar zo te lezen. Geniet er maar lekker van.

    Erna

  • 10 December 2013 - 20:32

    Dita:

    7 foto,s en 7 dagen geleden vertrokken ,leuk een camper huren maar missen wel foto,'s kan ons niet te gek
    XXX je leasie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2014

Perth and the great Eastcoast

01 Mei 2014

Living the farmerslife at Goulburn

31 Maart 2014

Nieuw Zeeland

17 Februari 2014

Last days in Dubbo

17 Januari 2014

Working at the cornfields
Floor

Actief sinds 07 Dec. 2013
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 8143

Voorgaande reizen:

07 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: